Saturday, December 3, 2011

Kenix Sok Yee punya fasal.....

Sepanjang cuti 3 hari tiada apa apa yang produktif telah saya lakukan, hanya berpeleseran duduk di rumah gaya si polar bear yang sedang berhibernisasi..esok dah start kena bangun pagi untuk mencari "kayu api".
La ni saya tengah duduk kat dapur sambil layan victoria secret 2011 show kat youtube, tapi sebelum tu ada member call ajak jumpa kul 11pm pikir lima enam kali gak la nak pergi ke tidak almaklum la, umur bila dah melonjak ke angka 3 ni agak sukar untuk berjaga lepas jam 10, kalau esok weekend boleh dimaafkan lagi. Gara gara saya pikir sampai lima enam kali adalah disebab kawan ni dulu pernah kerja sekali kat Dubai lepas tu dia dapat kerja ngan sea cruise dan dipendekkan cerita kapal dia berlabuh kat port di Dubai dan dia ajak jumpa bersama sama teman yang lain..itu yang dok confuse tu nak pergi ke tidak. (baru dapat message dari dia..yang dia kata esok pun dia kena bangun kul 6pagi! Jadi ini bermakna saya tidak ada alasan untuk tidak berjumpa dengan beliau) hmmmm.... Duit tak "cucuk" lagi ni sekarang dah pukul 9.30, baju tak gosok lagi..mandi pun belum, yup! Saya tak mandi dari pagi tadi (me dun ker) opss battery iPad saya tinggal 8% sahaja..hahahahah saya sebenarnya nak post fasal perkara lain sebenarnya tapi lain pula yang timbul...esok la saya citer ..la ni nak siap siap nak kuar...adios!!!

No comments: