Sunday, December 25, 2011

Hyda Daud Priest: Zurich adalah confirm !!!



Seperti yang saya bilang hari ni office semua sepi tak ada orang sangat sebab kebanyakan mereka dah bercuti sampai hujung tahun ini.. Baru je dapat satu panggilan telepon dari colleague saya dia habaq mai yang weekly meeting untuk minggu ni telah pun dicancel …bagus.

Disebabkan saya mempunyai waktu lapang yang begitu banyak saya pun mengambil keputusan untuk survey Emirates Airline mana tau kalau kalau tiket untuk saya ke Zurich May tahun hadapan dijual dengan harga borong..disebab cuti untuk bulan 5 tahun 2012 telah pun di confirm kan, jadi adalah lebih afdal sekiranya saya cikidut tiket kapal terbang untuk percutian yang telah pun di rancang ...Awal bulan lepas masa saya check harga tiket hampir hampir mencecah AED4000 dan dengan itu saya mengambil keputusan untuk tunggu dan lihat malahan sewaktu itu adalah terlalu awal untuk membuat tempahan tiket, walaupun Puan Hyda Daud Priest mengatakan ianya tidaklah terlalu awal (nasib baik aku tak beli tau!!!! Kalau tak menyesal tak sudah)

Setelah selesai saya mengisi semua maklumat dan untuk tidak membuang masa yang sedia ada terluang saya pun tanpa segan silu menghalakan cursor ke butang “Find Flights” alangkah gembiranya hati saya tatkala melihat harga penerbangan ke Zurich, Switzerland hampir separuh dari harga yang saya lihat pada awal bulan lepas, apa lagi saya pun terus lah booking penerbangan ke sana untuk percutian pertengahan tahun hadapan..Puas rasa nya hati dapat membeli tiket dengan harga borong Jalan Tuanku Abdul Rahman ..

Kepada Puan Hyda Daud Priest, sila lapangkan masa anda bermula 1hb May 2012 sehingga 10hb May 2012 ya!!! Kerana tiket dan cuti saya telah pun confirmed … Hang jangan dok ngada ngada nak buat plan lain hokay!!!

No comments: