Monday, December 12, 2011

Prozionisme, Tak Nak!!



Agak terkejut bila membaca kenyataan Che det (Tun Dr Mahathir) di Berita Harian on-line mengenai badan badan NGO dan Majlis Peguam yang di”sponsor” oleh puak Amerika atau lebih detail lagi “Yahudi” untuk menghuru hara kan Malaysia. Sekiranya ini memang benar benar berlaku bangkitlah rakyat Malaysia dan tentang lah mereka mereka yang bersekongkol dengan puak zionis yang cuba untuk menerap kan pemikiran prozionisme terhadap rakyat Malaysia..

Saya tidak menafikan yang penjajahan sebegini memang wujud yang kadang kala disebut sebagai Neo-Colonialisme. Ia menjajah fikiran dan Minda kita, yang menunjukkan seolah-olah apa yang datang dari Barat khususnya USA, UK, Peranchis, dan negara maju di barat lainnya sebagai "The Best in The World" dan seharusnyalah dicontohi. Cubaan penganjuran Seksualiti Merdeka adalah contoh terbaik menunjukkan ada rakyat negara ini yang telah terpengaruh dengan saranan itu. Ini bermakna Neo-Colonialisme sememangnya diamalkan sekarang ini oleh pihak Barat.

Sekali pun kalau kita ingin membentuk sebuah kerajaan baru tak usah lah sampai dapat bantuan dari rejim zionis itu, perlu ke kita mengadai kan maruah sediri hanya semata mata untuk berkuasa? Kalau maruah sendiri tergadai masih okay lagi tapi kalau maruah Negara yang tergadai? Apa yang akan terjadi dengan rakyat Malaysia nanti? Jadi pengemis, boneka di Negara sendiri?cukup cukup lah dengan kejadian yang menimpa banyak Negara lain yang mampu dijadikan contoh jadi usah la kita mengikut jejak langkah mereka. Umum mengetahui peranan Yahudi dan kuasa besar memporak-perandakan negara-negara yang berdaulat. Lihat apa yang telah berlaku di negara-negara Arab, dan negara-negara yang tidak menyokong mereka.. Pertelingkahan orang Melayu sekarang dapat dilihat dengan ketaranya dan yang akhirnya akan merugikan bangsa Melayu itu sendiri.

Saya sebelum ini memang tidak berminat untuk mengikuti hal ehwal politik Malaysia gara gara cara mereka berpolitik agak keanak anakan, namun statement dari che det yang saya baca di Internet agak menaikan bulu roma dan seram sejuk saya dibuatnya bila mengetahui masih ada lagi sekelompok penduduk Malaysia yang berpelajaran tinggi namun dek kerana gila kan kuasa sanggup bersekokol dengan “syaitan” dan sekali gus memperjudikan nyawa Malaysia itu sendiri . sekiranya ini benar benar berlaku diharapkan kerajaan/pihak berkuasa dapat membenteras pergerakan yang memudaratkan Negara dan rakyat sebelum terlewat.

No comments: