Thursday, December 22, 2011

“ Asal blog kau ni cuma ada 6 orang je follower dia? Kelas… Lol ” - Aninimos -




Saya dibaling dengan soalan cepu emas kat dalam Cbox sebelah ni ha, Individu yang bergelar Aninimos bertanya “ Asal blog kau ni cuma ada 6 orang je follower dia? Kelas… Lol ” . Sebenar nya saya sendiri kurang pasti bentuk soalan yang diajukan itu, adakah ianya berbentuk Progesif? Agresif? Provokatif? Rock Progresif? Alternatif? Modern Rockif? Goyang Gerudif? Atau Retardif? Untuk menjawab soalan yang telah diajukan saya terpaksa menge”post”kan entri ini.

Kehadapan Saudara/Saudari Aninimos (sedap nama anda, ala ala Hippopotamus gitu),

Tujuan saya memblogging adalah BUKAN… saya ulangi, BUKAN untuk meng “collect” follower, mungkin ya bagi anda tetapi tidak bagi saya. Tujuan saya adalah suci dan murni iaitu tidak lain dan bukan hanya untuk menintakan perkara yang saya rasa, perkara yang berlaku terhadap saya, dan segala yang bersangkut paut dengan SAYA!!. Saya bukan lah Kim Kardashian yang mempunyai beribu ribu lemon follower yang menonton rancangan realiti beliau yakni “Kip pit dup wit Kardashian” dan saya yakin anda juga adalah salah seorang follower-nya, bagaimana saya tahu? Ini berdasarkan soalan kurang cerdik yang anda ajukan ke saya melalui cbox disebelah ini. Saya adalah manusia biasa yang tidak kurang tahap ke”cute”tan nya atau dalam bahasa formal; cikidut, yang hanya suka meninta. Jadi sekiranya blog saya ini mempunyai follower atau tidak, itu sama sekali tidak mendatangkan huru hara terhadap saya namun mengapa ianya mendatangkan kerisauan terhadap anda?..bak kata Ramli Sarip “……..aku menulis bukan kerna nama….!! kerna sifat kasih pada sesama….” Nak dengar keseluruhan lagu sila beli album beliau…Dan INGAT!!! dapat kan yang Original!!! Jangan beli cetak rompak..HARAM!!! dan lepas tu hantar surat kat abang Ramli, tanya dia, berapa follower dia dah ada..? pasti Abang Ramli terharu membaca soalan tahap gampang anda itu..

Saya berharap dengan penjelasan ini dapat meleraikan kekusutan yang ada di dalam kepala hotak saudara/saudari yang telah bersarang entah berapa lama pun saya kurang pasti, namun sekiranya penjelasan diatas masih jua tidak dapat difahami, adalah sudi kiranya untuk saudara/saudari untuk menghubungi Telekom Derektori dan melanjutkan persoalan yang begitu menghantui Saudara/Saudari, atau paling tidak pun cuba tanya kat wartawan yang nama pena-nya Joyah (Utusan) atau pun Cik Normah(Berita Harian). Kerana berada pada level I.Q yang sama, mungkin mereka mereka yang saya sebutkan tadi akan dapat membantu anda..dan sekali gus memboleh kan saudara/saudari tidur lena dimalam hari. “ LoL” Juga.

Sekian Terima Kasih.

Yang Benar,
Durio Zibethinus

PSA: Dah lama ke saudara/Saudari Aninimos follow blog saya ni? “LoL” lagi. Ermmm saudara/saudari ada blog ke? Kalau ada campak mai URL sini.. “LoL” sekali lagi.

2 comments:

Anonymous said...

Jeles la tu? Bukan senang nak kumpul follower paling skit and sangat setia...

Abaikan ajer bro; at least dia kepochi gak nak tahukannn...glamer ko kiah!!

Tapi aku tiap2 hari kena buka blog ko sbb nak melicinkan kekusutan otak bila keje2 menimbun2 bravo senor

Zamri Karim said...

hahahaha terharunya membaca komen hang yang ini... biasa la Senah oii..si Aninimos tu tgh datang bulan kot..bak kata orang Peghak PMS..boley...

Thanks for the support bro!! anda adalah awesome!!