Saturday, January 28, 2012

Kpop saya benci!! (sambil buat muka comel)

Macam yang pernah saya tintakkan semasa mengutuk keras fasal kpop Malaysia, yang saya tidak berminat dengan kpop- kpop ini..mahupun yang datang dari Korea, korek shini..setelah menerima surat layang ntah dari siapa yang mengatakan "kau dah dengar ke diorang(kpop Malaysia) punya lagu? Yang Korea pun kau tak dengar, lepas tu nak kutuk kutuk ... Kecoh la kau ni..." lebih kurang macam tu la bunyi surat layang itu...untuk berkelakuan adil saya pun mula mencari satu band dari korea kat youtube.. Macam kat bawah ni.

Not bad...muka memang stock jambu, no wonder remaja remaja perempuan kat Malaysia terkinja kinja bila tengok diorang kat TV atau pun live, music pun boleh tahan sampai kan ibu jari kaki kanan saya bergerak mengikut tempo music, dance pun mantap timming perfect,mereka juga tidak sehabis daya cuba mengkiutkan muka mereka, kerana mereka memang sedia ada kiut, overall memang kena la dengan diorang puya culture..but masih lagi not my cup of tea.

Kemudian saya cari pula video kpop malaysia...seperti dibawah

Saya tak nak ulas panjang...cuma saya nak kata kali ini tapak kaki saya laju je bergerak seperti nak cari diorang ni sekor sekor lepas tu nak bagi tapak kaki saya ni kat sorang sorang...muka masing masing stock tongkang pecah, walaupun telah sehabis daya mengkiutkan diri masing masing haish....,music macam gampang, menari? Masalah nya diorang menari ke? Saya tengok macam beruk kena belachan je..semua point yang saya buat berakhir dengan tanda seruan okay..menandakan saya cukup menyampah!! Overall saya memang akan hadiah kan tapak kaki saya ini kat perut atau muka diorang kalau saya terserempak kat tengah jalan.

Gara gara melihat video lagu kpop dari Malaysia ini..saya terus jatuh sakit; dengan demam, sore throat, flu.....kuat sunguh aura busuk mereka itu...wueksssssss....!!!

P/s: yang kpop perempuan pun ada gak nama nak kiut "gula gula" . tak sanggup nak post kat video diorangkat blog saya ni..sebab saya terlalu menyampah!!!korang search la kat google..jangan salah kan saya sekirannya anda mengalami buasir dan muntah berdarah setelah melihat video mereka.

1 comment:

Karbon Kopie said...

seriously, apa yg dorang fikirkan? ingat kit agaknye. bukan nak dengki tp kalo xbest mmg xbest lah. pfffftttt.