Sunday, January 15, 2012

Amerika dengan Labunya

Video tentera Marin US kencing keatas mayat pejuang Taliban di Afghanistan telah tersebar luas di sesawang youtube, siap korang boleh dengar salah seorang dari tentera yang banggang itu boleh ketawa sambil berkata” hope you have a nice day” . Setiausaha Pertahanan Amerika, Leon Panetta pula cakap diorang akan siasat dan akan mengambil tidakkan undang undang…saya kata..BULLSHIT!!!!


sebabnya? Korang cuba tanya pada diri korang sendiri kes yang melibatkan tahanan di penjara Abu Ghraib, Iraq yang dimalukan, dengan di lucutkan pakaiannya sehingga tiada seutas benang pun dibandan dan dipukul siap bawa anjing bagai..apa yang terjadi kat tentera yang terlibat itu? Senyap sepi je kan…!!? Kes yang sama juga la yang akan terjadi dengan kes yang baru ni..tak percaya korang tengok la nanti!!




Cuba saya post kan gambar yang macam kat bawah ni!! Lepas tu saya tulis “hope you have a nice day” dan letakkan kat youtube..hmmmm silap silap FBI cari aku sampai kat Dubai!!!


Bukan saya nak membuat provokasi bangsat ala ala Amerika yang busuk itu ..tapi kalau dah saudara seagama saya dimalukan dengan penghinaan yang sedemikian rupa….apa lagi yang mampu saya lakukan selain dengan hanya jeritan luahan hati melalui blog saya ini!!

No comments: