Monday, January 2, 2012

Gigi Bongsu


Baru je sampai di tempat kerja kepala masih belum reset 2012 lagi … agak sejuk juga pagi ini..bermafla bagai saya dalam perjalanan ke tempat kerja..gigi pulak tengah sakit..gara gara gigi bongsu nak keluar…entah apa ke jadahnya dia keluar dikala umur saya dah mencecah 31 tahun pun saya kurang pasti..mungkin saya mengalami masalah “kurang penstabilan hormon” kot? rasa nak hantuk hantuk kan sahaja pipi sebelah kanan ni ke dinding pun ada juga… berdenyut denyut je dari semalam ..lepas tu kekadang rasa gatal..nak garu pun tak tahu macam mana… masa nak makan breakfast tadi mak ampun..tuhan sahaja lah yang tahu bagaimana sakit nya tatkala ingin membuka mulut dan menyumbatkan makanan ke dalamnya…rasa macam nak tercabut je gigi tu..tapi tak juga. Rancangan utama pagi tadi sebenar nya nak telepon budak office bagi tahu yang saya tak nak datang kerja lepas dok fikir fikir takkan la first day tahun baru dah ada rekod yang kurang memberahikan..so saya pun gagah kan jua diri ini untuk melangkah ..

Mintak mintak kurang lah sakit dia bila nak masuk lunch nanti..sebab takut kebulur la pulak tak dapat nak makan…terseksa zahir dan batin bila gigi bungsu ni nak tumbuh!!! Nak ke dentist memang tak dapek la..saya tak takut la Cuma saya tak suka doctor gigi je!!! Haiya…….

No comments: