Monday, January 16, 2012

KPOP? MPOP? IPOP? atau CPOP?


Sebenarnya tak ada plan pun nak tulis pasal Malaysian K pop ni…saya yang Korea punya K-Pop pun saya tak layan lansung…

Tengah boring boring kat dalam toilet ..saya pun meng- google la “Iklan 80an” melalui BeriHitam saya..dan macam biasa, banyak gambar yang akan keluar termasuk la gambar yang tak ada kena mengena langsung dengan kata carian yang telah saya taip kan..tup tup tup keluar gambar di atas yang bertitlekan “247 FIRST KPOP Malaysia” …saya kejung beberapa saat lepas tu muka stock nak ketawa kuat kuat tapi disebabkan teringat yang saya berada ditandas office maka terpaksa saya mengontrol keketawaan saya dengan tapak tangan kanan saya letak kan ke mulut kemudian saya ketawa macam ni “kih ..kih..kih..kih….” sungguh KPOP abang abang gambar diatas ini!!!

Apakah masalah industri seni suara Malaysia ni!!? Main hetam kromo je…Korea Buat KPOP diorang pun nak buat KPOP juga!!!? Kalau K kat sana stand for KOREA kan ? jadi terwujud lah perkataan KPOP, yang abang abang Malaysia ni …? Korang KOREAN ke? lucu saya tengok gambar “KPOP” Malaysia ini…


Apa apa pun tugas saya kat dalam tandas ni pun dah selesai!!! Kalau abang abang dalam gambar diatas ni ada membaca blog busuk saya ini….saya ingin menjerit buat korang semua

Muka masing masing stock macam beruk dapat bunga walau pun telah sehabis daya cuba menkiutkannya.. ada hati nak jadi Kpop Kpop bagai…apa apa pun lantak korang la…asal kan korang bahagia dan tak menganggu keharmonian rumah tangga kakak Joyah dan Normah sudah la..nanti diorang tak tulis fasal korang nanti!!! Siapa yang rugi? Korang juga!!! Sebab tak ada publisiti murahan…

“………………………………………………………………….” *bunyi cengkerik*


No comments: