Saturday, November 5, 2011

Mutiara Australia Barat

Najib dengan kerasnya menafikan yang isterinya si Rosmah tidak ada membeli Mutiara Australia Barat bernilai A$150,000, manakala "anak gadis Najib" membelanjakan A$60,000 ketika membeli belah di David Jones, antara gedung terbesar di Australia. Sewaktu menghadiri mesyuarat ketua ketua kerajaan komanwel (CHOGM) di Perth baru baru ini, malahan menidakkan yang anak perempuannya turut serta berada di Australia sewaktu itu. 

Najib juga meninta melalui laman twitternya agar jangan mempercayai tentang perkara tersebut yang dilaporkan melalui salah satu AKHBAR di Australia, sebab Akhbar kat Malaysia dah tentu tentu lah takkan keluar kan ? 

Selalunya kalau ada gosip tentang artis pasti ada yang mula menyoal "kalau tiada angin masakan pokok bergoncang" ....  Jadi dalam konteks politik pula bagaimana? Apakah dengan menulis dalam laman twitter nya  ianya dapat menepis segala persoalan yang sedang berlegar legar dalam setiap otak kepala rakyat ketika ini? 

Saya tidak mahu mengulas dengan lebih terperinci lagi kerna saya sendri tidak pasti benar atau tidak berita ini setelah kes berlian yang bernilai 24 juta pada awal tahun ini..biarlah cuma kebenaran cuma diketahui oleh , Najib, Rosmah, "anak perempuannya" dan juga yang maha ESA.. Jika beliau berada di pihak yang benar semoga akan ditunjukan juga suatu hari nanti, namun sekira sebaliknya..saya cuma berharap YANG MAHA ESA dapat memaafkan pemimpin yang memimpin negara tercinta saya sekarang ini dan membuka kan hatinya untuk lebih menjadi pemimpin yang berkelibar dimasa hadapan.

No comments: