Saturday, November 5, 2011

Bila Virus........

Jenuh kepala hotak saya berfikir untuk aktiviti hari ini..untuk rekod ini adalah hari ke-sembilan saya tidak bekerja gara gara virus seolah demam campak yang saya hidapi sejak minggu lepas. Makan, tidur, tengok tv adalah rutin seharian saya sejak dari hari dimana saya menghidap virus ini...dan iyanya amat membosan kan. .. Semua rancangan tv sudah saya khatam, semua makanan sudah saya cuba, semua blog sudsh saya baca, shout-out facebook saya update setiap hari, makan ubat setiap 4 jam ( terasa tua diri ini) dan tiada apa lagi yang boleh saya fikirkan untuk saya lakukan bagi menghilangkan kebosanan yang teramat sangat. 

BeriHitam saya yang selalu menjadi peneman setia pun agak sunyi .. Tiada notifikasi dari facebook, bbm dan juga khidmat pesanan ringkas...pelik...hati terasa rimas dengan apa yang sedang dilalui sekarang terasa kalau boleh, nak beli tiket kapal terbang lepas tu balik Malaysia sambut Eid Adha dengan famlily....oishhhhh...rendang, lemang, ketupat, lodeh, kuah kacang...... GULP!!!okay cukup.......

Dammit ..saya ada tiga hari lagi untuk dibunuh sebelum saya boleh menjalankan rutin harian gaya seorang yang normal dan bebas dari sebarang virus..ini bermakna..metro, office, gym, komunikasi dan weekly meeting yang selalu saya komplain sebab agenda yang tidak bersangkut paut dengan kerja..hehehehehehe...

Okay folks..saya nak mandi..dan sambil itu saya nak fikirkan apa kah menu makanan tengah hari saya untuk hari ini.... 

Sheeeeeetttttt!!! Baru teringat..sepatutnya pagi tadi saya ada follow-up medical check-up....dammit lagi..!!!

No comments: