Monday, January 14, 2013

Terasa bagai bentang felem hari ini

Tak tahu apasal tapi pagi ni saya bangun saya rasa macam bintang felem (film) feeling feeling jadi abang tom cruise macam dalam citer "monkey business" dalam erti kata lainnya saya adalah sungguh sexy pagi tadi wahahahaha... Sepanjang perjalanan dari rumah ke metro belatarbelakang kan pula dengan musik kak eton " kabut serangkai mawar" kali ni saya rasa macam dalam felem " esok untuk siapa" di tambah pula dengan musim dingin di Dubai..perghhh sebiji saya cakap lu....dah sampai kat area office saya...di Dubai International Financial Centre saya Terasa macam sean connery dalam felem " james bond" ye la yang lalu lalang semuanya ber 3 piece suit bagai...lagu dalam BeriHitam je terkantoi sikit, sebab time tu lagu "aku anak kampung" sedang berkumandang....sampai kat office je ..saya terasa bagai didalam felem " office space" dalam erti kata lainnya..tiada apa apa yang menarik yang berlaku diopis melainkan saya telah memalukan assistant manager saya yang sengal sebab tak faham singular ngan plural...abaikan..saya tinggalkan office hari ni on the dot, malas nak stay back kerja pun semuanya dah settle...masa balik tadi , masa tengah meniti anak tangga kat metro station terasa pula macam dalam citer "rocky" hahahaha korang jeles la tu...kepala otak pula ligat memikirkan bunyi guitar lagu " eyes of the tiger" ... Dah masuk metro...sewaktu metro melintasi bangunan ikon Dubai yakni Burj Al Arab dengan berlatar belakang kan kedudukan matahari yang separuh terbenam tetiba saya terasa macam dalam citer "django unchained" tak ada kena mengena pun melainkan ada satu scene yang berlatar kan sunset..( nak juga ada movie en kuantin tarantino)....

P/s: saja je kasi entri kali ni tergantung...biar korang bengang ala ala tengok citer "the grey" yang ending nya korang pasti akan berkata what the f**k

No comments: