Friday, January 25, 2013

Semalam yang produktif

Semalam deman deman pun saya tetap gigih berjimba ria dengan budak budak rumah..kehulur kehilir ber-huha-huha (kata gati bersuka ria yang sering digunakan oleh Hajah Zainon sewaktu saya muda remaja) 

Against all odds kononnya saya semalam..sebab demam demam pun saya belasah makan ice cream time breakfast..lepas tu boleh lak ke beach winter winter ni dah tu ke Global Village sampai jam 1 pagi...ni tak tido lagi ni, mata dah meronta ronta minta ditutup, hati melonjak lonjak suruh berjalan lagi...jalan konon...jalan dahhhhhhhh....

Apa apa pun pagi ni saya bangun dengan keadaan yang teramat fresh malahan saya amat sihat walafiat..mungkin sebab semalam sebelum saya membuta kan diri ini, saya membelasah setengah tin red bull, 2 biji penandol dan sepeket fervex...namun saya rasa mungkin sebab ice cream yang saya belasah pagi semalam yang mengurangkan tahap kesakitan ngada ngada saya pada hari ini...Apa apa pun semua ini adalah kuasa yang maha Esa, semoga sihat senantiasa hendaknya saya, amin. ( feeling feeling imam muda sat) 

So pada korang korang yang sakit...jangan dilayankan sangat sakit tu...life goes on...lets berjimba bebeh!! 

No comments: