Tuesday, July 14, 2009

My trainer need more training


terkadang terasa kebodohan yang kita lihat pada seseorang itu tersangat-lah lucu sampai terkadang kita juga terlupa walhal kebodohan itu juga sesekali menjenguk pada diri kita, cuma kita je tak tersedar, leka dan asyik memerhati-kan kebodohan yang ada pada orang lain. Tetapi terkadang dari kebodohan seseorang itu juga kita dapat belajar, belajar bagaimana untuk tidak membuat kebodohan yang telah dilalui oleh seseorang itu..jadi maknanya jika kita masih mengulangi perkara yang serupa makna nya kita lagi bodoh dari mereka..am i right?


i know a big Q pop-up on your head what the hell that am talk about?


Well.... again, i just got back from the training (Library Software Mangt. Training) and it was so boring the trainer keep repeating the same thing on the same subject..can you guys imagine (sambil meletakkan jari telunjuk ke kepala bahagian kanan anda) untuk selama 4 jam saya berada didalam bilik bersama pelatih tersebut membuatkan minda saya menjadi sanggap, lebih sanggap dari anda duduk didalam bilik bersama bapa teman wanita anda dan lebih sanggap dari anda terpaksa keluar makan dengan boss anda..yang saya kasihan sangat dengan pelatih tersebut dia tak sedar sedar ke yang saya ni tadi dah menguap lebih dari 18 kali? atau dia buat buat tak perasan? dia yang bodoh atau saya yang diperbodohkan?


So far untuk training sepanjang minggu ini (iye, minggu ini jadual training saya penuh untuk setaip hari) ini ada lah training yang paling membosan-kan..umpama siku sebelah kiri saya dijentik jentik dengan rakus!! sakit tau!! kalau tak percaya suruh pakcik sebelah mak mertua anda jentik siku anda dengan rakus!!!


so kepada anda yang sedia membantu diri saya yang handsome lagi menawan ini apakah cara terbaik untuk menghidarkan diri dari terjebak ke kacah "trainer yang membosankan" any escape planned that i can apply in the future?


well hope the panjang lebar punya explaination ini menjawab the big Q yang pop-up on your head..sebenar nya apa yang cuba saya sampai kan kat sini, otak saya ni dah jadi gila!!


kan..benda simple je saya boleh explain tapi sebab dah terkena badi si trainer tu....what to do?

Sorry guys!!


Cheers!!

No comments: