Wednesday, July 1, 2009

Another week passing by

Semakin hari semakin sangggap...Mau nya tak sanggap..member kat FB semua kata aku gained weight..woishhh..maka dengan itu regime diet telah bermula ..makan sehari sekali..gym hari hari at least to spend 1 hour kat gym..ni dah 2 hari dah start tak tahu la pulak boleh tahan sampai bila hopefuly sampai ideal berat badan yang aku idam kan la..

Baru balik meeting ngan HR discussed about "talent show" yang diorang nak organize somewhere in August, macam biasa tenaga aku buruh aku diperlukan i was thinking to do Michael jackson routine as a tribute to the lagend but ntah la budak budak lain macam ada idea tersendiri je..well we'll see the out come..

Esok lagi satu hari kirija, lepas to Weekends but as usual nothing much to do kot on the day paling tidak pun aku ke beach lagi..menariks...!!tapi sekarang ni tgh pening la pulak planning untuk vacations aku..sama ada nak balik Malaysia atau go to Italy..sebab cuti seminggu je yang aku nak apply ni during raya nanti..confused patik..kalau balik Malaysia rugi je sebab 1 minggu je cuti aku..tak balik rasa macam tak best la pulak sebab ni masuk tahun kedua aku raya luar dari malaysia...poning kopalo doyan...but i'll call my mum seek for her opinion..even though i know what she going to tell me...

and the humidity going crazy now!!! bahang! bahang! bahang!

Cheers!!

No comments: