Saturday, April 9, 2011

Calling for Ms. Erra Fazira!!!

*Ding !! dong!!...Ding!! dong!!* Paging for Ms. Erra Fazira…paging for Ms Erra Fazira..

Disebab kan saya teramat meminati vokal suara cik Salma mentor 5, ala protégé awak tu la. Saya ingin mengambil kesempatan untuk merequest kepada Cik Erra supaya Cik Salma ini dibenarkan untuk membawa lagu lagu berikut..Sayang wei kalau vokal yang mantap disia sia kan sahaja..boleh saja kalau si Salma ni nak bawa lagu Cik Erra tapi tak payah lah selalu sangat!!


1. One Moment in Time (Whitney Houston)
2. And I am telling you (Jeniffer Holiday)
3. I don’t wanna miss a thing (Aerosmith)
4. Demi Cinta (Junction)
5. First time I ever saw your face (Roberta Flack)
6. Whenever you call (Mariah Carey & Brian Mcknight)
7. Kabut serangkai Mawar (Zaiton Sameon)
8. Musim berlalu (Anuar Zain)
9. Run (Snow patrol)
10. I wanna love you forever (Jessica Simpson)
11. Merawat luka terpendam (Liza Hanim)


Cik Erra, at least kalau tak semua.., separuh dari list ni you suruh Si Salma tu nyanyi pun dah cukup membuat saya teruja..kmon la..I request jauh jauh dari Dubai ni!!! Hari hari saya tengk kilp si Salma ni Nyanyi kat youtube.. akhir kata maju la Salma unutk negara..Cheers!!!


P/s: Sesiapa yang kenal dengan cik Erra Fazira ni tolong suruh baca note saya!! Sekian terima kasih!!