Saturday, July 9, 2016

The Amazing Race Asia 5 (TARA5)


Hoi!! Korang semua.. How's it going..? How was your Eid celebrations..? Good or not..? kan....? Dah besar panjang macam ni mana ada dapat duit raya lagi ek...? tak apa, redha je la.. like pepatah melayu ada mengatakan.. "What goes around comes around" wah!! tersangat melayu pepatah tersebut.

Apa apa pun, saya tak hingin bising bising mengenai sambutan hari raya yang masih lagi berlangsung tatkala ini. Saya lebih excited  hendak berseloroh mengenai tajuk diatas dimana saya telah men submit kan video untuk dipilih oleh produksi yang bertanggungjawab. 

Harap harap dengan doa kalian saya dan rakan saya berjaya untuk meloloskan diri ke peringkat seterus nya .. 

It has always been my dream to participate in the Amazing Race Asia, wah!!! pehal aku tetiba speakang  agai ni...?  Insya'Allah  kalau diperkenan kan doa, saya berharap dapat memasuki pertandingan ini hingga ke peringkat akhir... 


No comments: