Friday, July 8, 2016

Rumusan: kehilangan "Durian Di Dubai"




Gila bapak lama tak meninta...dan buat makluman korang semua, saya telah pun meninggalkan negara padang pasir lebih kurang 2 tahun yang lepas. Banyak juga benda yang hendak diwar war kan. Seketika keliru dimana harus saya bermula.

Okay saya akan bermula dengan menukar title blog saya ini, disebabkan saya tidak lagi bermaustatin di Dubai, jadi adalah lebih afdal kiranya saya hanya meletak kan  dot dot dot dot bagi menganti kan Dubai, sebabnya saya sendiri tidak tahu dimanakah saya akan berada dimasa hadapan... Jadi Instead of "Durian Di Dubai" Saya tukar kepada "Durian Di ......." 

Setelah meninggal kan Dubai saya pulang ke Tanah Tumpahnya Darahku..dan setelah beberapa bulan perasaan untuk mengtravelkan diri saya membuak buak..jadi saya ke Australia selama 3 bulan, disana saya memperbanyakan mengambil gambar bagi memperbaharui portfolio photography saya, ye saya mengambil keputusan untuk menjadi Photographer sepenuh masa.

Sewaktu Di Australia, Saya juga membuat pekerjaan pekerjaan ladang bagi menampung perbelanjaan harian saya dan juga sewaan tempat tinggal saya, Ini akan saya ceritakan dengan lebih lanjut di tintaan saya yang akan datang. Selepas Australia saya pulang ke Malaysia dan memulakan perniagaan Photography saya, namun ianya tidak lah mudah seperti merencanakan nya di atas kertas, juga akan saya ceritakan dengan lebih details di posting yang lain.

Saya juga aktif bersukan dan memasuki pertandingan pertandingan yang mencabar fizikal dan mental seperti Spartan Race.  Pertandingan ini telah membawa saya bertanding sehingga ke Korea ...yup!! benar juga akan saya ceritakan diposting  yang lain.... jangan marah aaaaaa......nama posting ni pun rumusan..kan...? jadi saya hanya merumuskan segala isi perot yang berkenaan sahaja.

Jadi....dengan ini saya mengisytiharkan ..... KEMBALINYA "DURIAN DI.........."  ke lembah blogging...

No comments: