Wednesday, July 4, 2012

Sambal Petai, Tempoyak dan Erra Fazira


Aduhai !! tengah gigih membanting tulang empat kerat dekat tempat kerja tetiba ter hinggin nak mentadarah sambal petai dengan tempoyak, PERMASALAHAN-NYA  bagaimanakan harus saya mem-per-puas-kan  nafsu sarakah saya yang gajah ini tatkala berada ditanah gersang!! Boleh je nak buat sambal bilis tapi takde petai kurang la kick nya!! Takkan nak gantikan dengan kurma muda pula kan..bongok je jadinya nanti!!  



 

Pasrah je la!! Tu la siapa suruh rajin sangat kerja jejauh kan? terimalah balasannya.  Balik dari kerja karang nak singgah Lulu Hypermarket kot kot Durian Thailand yang berharga AED24/sekilo tu masih ada di jual dengan harapan suci lagi murni boleh lah hendak nya saya bikin tempoyak!!



2 comments:

Karbon Kopie said...

minggu lepas baru makan sambal udang petai uols.. dengki tak?dengki tak?

Durio Zibethinus said...

Hamboi!!! ini boleh mendatangkan nafsu amrah ni!!!