Sunday, July 22, 2012

Ramadan Kareem


Semalam dapat juga mentadarah  nasi impit, kuah kacang, kuah lodeh, sambal undang, karipap, pisang goreng dan yang paling penting SIRAP!!  Yup ini adalah juadah berbuka puasa hari kedua saya.. tersangat lah sedap sampai duduk kat rumah orang sampai kul 11pm kalau boleh tak balik..!! nasib baik keesokkan hari saya bekerja kalau tidak memang sesi mengajahkan diri sendiri la jawab nya…



Seronok dapat jumpa member member Malaysia yang dah lama tak bersua hidung!! Dan confirm lah puasa saya semalam tidak dikira sebab lepas buka kita orang bersok sek sok sek sedap mengumpat!! Baiklah saya pasrah!!

Hari ini disebabkan semalam saya tertinggal earphone saya di rumah kawan saya sorang tu makanya terpaksalah saya kesana lagi setelah selesai waktu bekerja nanti (saja je tinggal kan earphone tu so nanti boleh mentedarah best best lagi iftar nanti!!)

Mintak mintak ada lauk pauk yang mengecam jiwa dan raga saya!! Wahahahaha…

Saya yang berpuasa. Sekian terima kasih

Credit: Abang Rosli, Mommy dan juga Azian!!!


No comments: