Monday, January 24, 2011


Saya sekarang dalam proses menjauhkan diri ini daripada Facebook atau pun lebih dikenali dengan FB. Kadang kadang saya terasa nak muntah darah dengan paksaan gara gara shoutout yang ditempelkan oleh mereka mereka yang saya lebel kan sebagai “ mereka yang kurang perhatian” jadi shoutout shout nya akan cuba untuk menarik perhatian orang orang yang berada di friend list nya sebanyak mungkin , perlu kah untuk memberitahu apa yang anda lakukan setiap saat? Apa yang anda makan? Di setiap waktu ? kalau anda benar benar ingin rakan rakan anda tahu apa yang anda lakukan setiap masa saya cadang akan anda untuk menerbitkan satu rancangan realiti mengenai “kehidupan ku seharian” !!

ada juga yang tak kurang untuk menunjuk nunjuk kemewahan yang dimiliki, BENARKAH? Atau hanya propa semata mata ? kekadang rasa sedih pun ada juga untuk mereka mereka ini..? nak cakap direct nanti kecil hati pula, terjun tingkap la, buat buat lemas kat kids area swimming pool la, buat panggilan kecemasan la..macam macam lagi la.. jadi biar la saya yang mengundur diri buat seketika.. sehiggalah tekak saya ni mampu untuk menahan daripada muntah pabila membaca shout out shout out yang cukup meloyakan itu...

No comments: