Wednesday, September 2, 2009

Semalam Kami Ke Dubai Mall

Akuarium Di Dubai Mall

Sebelum saya melanjutkan dengan tulisan saya yang ntah hapa hapa ntah..ingin saya mengucap selamat berada di Bulan September 2009…

Untuk Bulan ni Gaji masuk agak Awal, 1hb dah masuk biasa nya dalam 4hb, paling lewat 7hb baru diorang bank-in kan but somehow miracle happened yesterday..Nowa siburung kakak tua yang informed kat saya, lepas saya sms dia suruh blend kan bawang, cili untuk saya bikin masak lemak sardine..alih alih siburung kakak tua ni ngan mamat retard (Fazli) ajak saya berbuka di Tony’s Roma…


Memula nak pegi Tony’s yang kat Shiekh Zayed Road (ala ala Federal highway) tapi si retard tu plak tak nak, kata dia nanti lepas makan tak leh buat apa apa..so we decided to go to the one of the largest mall in the world Dubai’s Mall…tapi kita tak sure ada Tony’s atau pun tidak…Gamble…..


Wahahhaha..Tak ada..end up kita orang makan kat Ruby’s Tuesday…service, food saya kasi “okay la” and that will be the first and last. Lepas berbuka kita orang round round, checked out SEGA republic…”ukur lilit” sebesar 1 ½ padang bola sepak…okay la..walau pun banyak lagi ruangan ruangan games yang masih belum dibuka..pastu ada satu shop ni jual barang Superman..Awesome… all materials in silver, saya ada check out this one letter opener, handle dia shape of superman flying..gempak giler ..silap cash je tak cukup kedai tu pula baru buka masih belum boleh accept card…tapi saya pasti akan kembali!!!


Note: lain kali kalau nak ajak aku makan kat mana mana, sila buat homework dulu!!! Cheers!!!

No comments: