Wednesday, September 16, 2009

Hari Ini saya..............

Hola..Saya tahu saya tidak berapa produktif mem-blogging untuk Bulan September..Puasa!! Maaf kan Saya. Sebenar nya saya tengah busy Buat kerja "Orang lain" ini ada lah gara gara saya terlalu effisen dan juga pro-aktif sudahnya Director of Operation Mengerah tenaga saya..tapi tak apa at least saya ada sesuatu untuk dilakukan bagi menghabiskan masih 6 jam berkerja..

Puasa hampir mencecah ke hari terakhir, rasa sedih juga la beraya untuk ke-sekian kali nya Di Dubai, dah la budak budak malaysia yang lain banyak yang dah balik ke malaysia untuk beraya..cuma tinggal berapa kerat je kat sini, macam mana la raya nanti...?

Untuk kawan kawan dan juga keluarga saya ingin Mengucap Selamat hari Raya maaf Zahir dan Batin..

owh nanti lepas buka puasa saya akan ke Madinat Theatre Hall untuk menyaksi kan entri "art work" saya berentap dengan peserta yang lain..

saya akan post di blog yang seterus nya..

Cheers!!!

No comments: