Friday, June 20, 2008

Holaaaa!!!!


Wasey!!!! giler lama tak update blog aku ini...too busy ehhh (at the beach) on the weather side there is nothing to report as usual it's darn hot...aku sekarang ni tgh Flu pastu badan rasa macam nak demam, tekak dah start sakit dah ni...tapi gua no hal punya kan... ni baru balik dari sembahyang jumaat, imam dia baca khutubah dalam bahasa arab Seriously aku sepatah haram tak paham tapi yang heran nyer aku tak ngantuk pula, tak macam kat Malaysia walau pun paham tapi mata berat je nek tutup...aku rasa sebab cara penyampaian imam tu tadi ..Woishhh kalau korang tgk cara dia macam general tgh bagi semangat kat infantri ... semalam aku ada jumpa one Malaysian family...borak punya borak rupa nye dia kerja kay one of the television station here in UAE, dia bagi aku business card dia pastu dia invite aku untuk pergi ke General consulate of Malaysia hari ni dalam pukul 3 so lepas ni aku nak balik mandi mandi pastu bersiap sedia untuk bertemu dengan rakyat rakyat malaysia di consulate office...ikut hati malas nak pergi sebab bandan rasa tak sedap kan tapi sebab aku pun dah berjanji apa boleh buat...layan sudah!!!!! ok la guys.. need to get ready now....Cheers