Monday, June 2, 2008

Durian outing with Novee!!!

wioshhhh!!!! another productive day with my friend Novee!!! memang best giler lepak ngan perempuan giler ni... jalan jalan sehari suntuk dari pagi sampai petang, enak bangat sih!!!!! ketawa tak hingat pastu kalau kutuk kutuk orang kat beach selamba aje kitaorang cakap kuat kuat yang lain tu bukan nye paham pun what we ngomong around!! cool eh enjoy the pictures yeah!!! esok gue libur (cuti) lagi jadi what else ke pantai lagi yok!!!!! sekarang ni aku jadi bitch opsss i mean beach boy!!!! jangan jelous gua punya tanned skin yeah!!!!! pastu lepak kat Coffee bean, dinner kat TGI dan aku dah dapat buku baru "For one more day" penulis yang sama untuk "Tuesdays with Morrie" harus la aku baca esok di Pantai sambil mendengar radio 4 Dubai (ala ala mix FM)


Buku Baru "For one more day" dari Author yang sama "Tuesday with Morrie" Mitch Albom

Kan aku dah cakap perempuan ni memang giler!!!!


Aku pun turut jadi giler juga


Sun Tanning session

Wiheee Ceronot nyer!!!!


Di Jumeirah Beach Road


With one of the waitress di TGI


Konon nyer berpacara la..hmm tak nak aku ngan minah tomboy ni!!!



Lihat sun's cream nya!!! cantik kan?





Eeee....yah




Comel nyerrrrrrrr!!!! di Coffee bean



Black Forrest ice blended




Berlatar belakang kan masjid di Jumeirah Beach Road (baru dapat buku baru)





Dah macam kat umah sendiri dah!!!


Penat bangat deh...ni selepas berseronok di Beach nya!!!!


Cheers guys!!!!!









No comments: