Tuesday, October 25, 2011

6 Hours before METALLICA live in Abu Dhabi


Akhir Nya boss saya mengalah dengan membenarkan saya keluar jam 3 petang untuk roadtrip ke Abu Dhabi bagi menyaksikan konsert Metallica di YAS ARENA..weet!!! weet!! Ada lagi 2 jam untuk dibunuh sebelum saya menutup computer riba dan menukar 3 piece suit ke seluar sendat T shirt dan Snickers yang serba serbinya hitam… dah lama dah tak dress-up cam gini last sekali 4 tahun lepas masa tu tengah gila gila kan dunia UNDERGROUND katanya. Dari pagi tadi kepala asyik hafal lirik lagu “Master of Puppet” je, tak terbayang akhirnya dapat juga menonton Metallica Live dalam tempoh kurang dari 6 jam saya akan sing along bersama sama James Heifield … (OBEY YOUR MASTER!!!!! YOUR LIFE BURN FASTER!!!) sambil lidah dijelir jelir kan dan jari membuat isyarat rock!!! (jadi poser seketika malam nanti) untuk korang korang yang tak berkesempatan untuk menonton kosert METALLICA ni..nanti akan saya update kan di DuriandiDubai okay….NOTHING ELSE MATTER bebeh!!!!!

No comments: