Monday, December 28, 2009

Two-o-o-nine to Two-o-one-o

Tora datang lagi…hahahaha 3 more days before we can say “buh bye” to two- o-o-nine dan mengucap kan selamat datang 2010 ..so far apa yang saya hajati dan ingini untuk dilakukan pada tahun ini telah termakbul ermmm Cuma terlepas offer yang kat london itu sahaja..no worries there’s always next time..
Tak sure lagi nak celebrate new year kat mana ..jalan dah tentu sesak..manusia mesti berduyun duyun sama ada ke Atlantis atau Burj Al-Arab untuk menyaksikan pertunjukan bunga api…hmmm ikut kan hati nak je aku organize party @ my place, macam x’mas party itu hari..hmmm gerek gak..!! we’ll see…



Lepas ni lagi 3 bulan sebelum saya vacation selama satu bulan di Malaysia wiheeee, tak sabar la pula..problem nya sekarang..nak kena gi shopping ..cukup malas betul, karang kalau tak buat sekarang nanti last minute tak dapat pula cari barang barang untuk famili, sepupu, makcik, uncle dan juga kengkawan..penat wei..dah la saya ni seorang yang bencikan shopping…tapi takpe at least, list tu dah ada..Cuma tinggal nak cari je..
Untuk famili, sedara-mara dan juga kengkawan nanti apa yang saya bagi tu amik je tau jangan complain ek..? saya tak reti sebenar nya nak beli apa untuk anda semua…but the omputih pepatah once said “it’s not about the gift but the tought what’s count” hmmmmm…..macam best je bunyi nye tu…



Okay-lah disini saya ingin menjerit
“SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU DAN AZAM LAMA”

Cheers!!!!

No comments: