Monday, August 11, 2008

durian's back!!!

Wiheeee!!! Iye saya tahu, saya dah lama tak meng”update”kan blog saya yang hina ini..
Jadi untuk sekian kali nya maaf dipinta kuang kuang kuan kuang…I’m too busy (lazy) to udate my blog and I wander why? Cuaca kat sini it’s getting’ hotter and hotter tapi ada satu malam (it’s early in the morning actually 4 a.m) tengah lepak lepak kat club house tetiba hujan renyai renyai jadi jakun jap kita orang budak budak Malaysia, walau pun hujan itew hanya untuk kurang dari 2 minit..janji dapat lepas gian nak rasa hujan … sekarang ni tengah musim Buah kurma kat mana mana boleh nampak pokok Kurma sedang lebat mengeluarkan hasil nye dan itu adalah tanda bahawasanya bulan ramadhan dah menghampiri and the best thing about ramadhan here is …. Kami berkerja hanya 6 jam sahaja..wiheeee!!! seghonot nyer!!!! Bebudak Malaysia dah siap tempah baju melayu dah dan roommate aku yang berbangsa cina ni pun sibuk nak tempah jugak…layan sudah!!! Masa raya nanti dah masuk winter jawab nyer baju melayu kat dalam sweat shirt kat luar wahahahahaha…tak dapat k membayang kan betapa hensem nyer kta orang waktu itew..

Owhhh..next Sunday aku ada staff party (kalau kat Malaysia macam dinner la) dan tema nyer adalah……………70’s!!! hmmm dulu masa kat Honda pun 70’s gak tapi kali ni aku nak dress up as a punk!!! 70’s punk perghhh tak henggat so on the day it self I’m thinking to skin my left and right head..kasi naik ini rambut tengah..i bet they wont expect anyone to dress up like me..sebab semua colleagues yang aku Tanya semua nak dress up kalau tak macam filem grease diorang nak pakai bell bottom ngan rambut afro..which I think that’s very typical (chehhwah!!!) hopefully as a new comer aku akan menang best dress nanti (Amin….) baru la gempak!!! Pastu just because I’m the only Malaysian diorang forced aku untuk masuk dance competiton..wa no hal punya..my partner is a girl from Indonesia and there will be other nationalities such as Holland, Filipina, Nepal, Egypt, South Africa banyak lagi la….will be compete with us..and as a professional dancer (chewahhh untuk kali kedua) aku yakin we can beat them…Hahahahahaha silap silap kita orang yang jatuh tertongggeng…

Okay la guys..ini aku janji nanti lepas staff party tu aku akan update blog aku and will let you guys know what’s the result dan juga aku akan post kan gambar aku yang hensem ni banyak banyak..ok!!! need to go to sleep now as tomorrow I have to do some shoping with my beloved friend Yohanna..Cheers!!!!

No comments: