Wednesday, June 24, 2009

Durian...Sanggap di tempat kerja

lagi 1/2 jam pas ni boleh gerak balik..wiheee!!! hari yang cukup membosankan..slow shial the whole day i'm on FB sampai tak tau nak buat apa...not a really productive day for my self rasa macam nak lempang lempang diri sendiri lapan belas kali pun ada...ni gara2 si Chew ni la..semalam panggil aku lepak ghumah dia sampai kul 2am lak tu...sudah nya mengantuk aku kat tempat kerja...kalau kat Malaysia for sure layan tido kat surau, kat sini alahai.....

amamt baju itam tu jahat, ajak aku lepak ghumah dia samapi pagi!!!



esok kerja lagi satu hari lepas tu weekend ...best, best... but i don't think so i have any plan...lepak ghumah layan TV pastu gi gym pun gerek gak...



bosan punya fasal tadi, aku masuk this one competition "name the streets" diorang buat jalan baru kat dubai ni aku baru hantar form on-line..kalau terpilih 5000dhms dalam tangan..the last time i've check only 11 included me entered the competition..get my finger crossed!!! psatu aku tgk Video Micheal Jackson kat youtube.com..pastu tu aku cuba gak korek idong pakai ibu jari kaki kiri aku tadi..susah shial....

okay guys!!!time to go..Cheers!!!

No comments: